Scrolling Image Frame

Klient: Pierogarnia Babci Marysi

www.pierogibabcimarysi.pl

 

 

Cel: Stworzenie strony internetowej oraz sklepu internetowego dla restauracji
Produkt: strona www
Grupa docelowa: B2C: pasjonaci dobrego, tradycyjnego jedzenia, osoby robiące zapas pożywienia, żony i matki, studenci; B2B: hotele, restauracje, szkoły, inne lokale gastronomiczne.

Realizacja:
Przygotowanie pełnego konceptu: strona www + hasła reklamowe + bezpieczne płatności + łatwe zamawianie.
Strona www ma być przystępna, ale odzwierciedlać tradycyjność potraw.

Scrolling Image Frame

Klient: JestemJestem.pl

www.jestemjestem.pl

 

 

Cel: Stworzenie spójnego konceptu nauczycieli jogi.
Produkt: strona www (teksty & grafika)
Grupa docelowa: osoby zainteresowane rozwojem duchowym oraz jogą.

Realizacja:
Przygotowanie ciekawej strony z konkretnym podziałem na lekcje medytacji, jogi oraz ceremonii kakao.

Scrolling Image Frame

Klient: Polka w Kolumbii

www.polkawkolumbii.com

 

 

Cel: Stworzenie pełnego konceptu biznesowego (blog podróżniczy & sesje coachingu)
Produkt: strona www (teksty & grafika)
Grupa docelowa: podróżnicy łączący podróże z rozwojem osobistym

Realizacja:
Przygotowanie ciekawej strony z konkretnym podziałem na podróże i rozwój osobisty.

Scrolling Image Frame

Klient: Restauracja Złota Kaczka

(Apartamenty wypoczynkowe w Karpaczu, woj. dolnośląskie)
www.zlotakaczka.zgorzelec.pl

 

 

Cel: Stworzenie strony internetowej dla lokalnej restauracji z hotelikiem
Produkt: strona www
Grupa docelowa: podróżnicy i koneserzy historii oraz sztuki; osoby łączące pracę z wypoczynkiem

Realizacja:
Przygotowanie prostej i przystępnej strony www.

Scrolling Image Frame

Klient: APARTAMENTY LUNARIA

(Apartamenty wypoczynkowe w Karpaczu, woj. dolnośląskie)
www.apartlunaria.pl

 

 

Cel: Stworzenie strony internetowej kameralnych apartamentów wakacyjnych.
Zaprezentowanie miejsca jako klimatycznego uzdrowiska z duszą dla koneserów miejsc niszowych
Produkt: strona www
Grupa docelowa: osoby ceniące spokój, ciszę i niesztampowy wypoczynek

Realizacja:

  • Przygotowanie pełnego konceptu: strona www + chwytające za serce treści
  • Współpraca z grafikiem
  • Strona www ma być lekka i przyciągnąć świadomych, ekologicznych odbiorców ceniących bliskość przyrody i domowe ognisko
Scrolling Image Frame

Klient: OLGA BARAN AKUPUNKTURA

(Gabinet Medycyny Chińskiej ze specjalizacją akupunktura)
www.olgabaran.pl

 

 

Cel: Stworzenie strony internetowej landing page prestiżowego gabinetu medycyny naturalnej.
Wyłuskanie esencji firmy i odróżnienie terapeutki wśród akupunkturzystów jej podejściem do leczenia.
Produkt: strona www, google ads, wizytówki
Grupa docelowa: osoby szukające alternatywnych form leczenia

Realizacja:

  • Przygotowanie pełnego konceptu biznesowego: strona www + treści
  • Współpraca z grafikiem i programistą
  • Strona www ma być przejrzysta, atrakcyjna graficznie i wartościowa contentowo. Landing page ma być prosty i jasno tłumaczyć w kilka sekund czym gabinet się zajmuje.
Scrolling Image Frame

Klient: START-UP WIRTUALNA KUMPELA

(Serwis przyjaźni online; alternatywa dla gabinetu psychologicznego)
www.wirtualnakumpela.pl/

 

 

Cel: Stworzenie responsywnej strony internetowej wraz ze sklepem i kalendarzem do umawiania spotkań online

Produkt: strona www, ulotki

Grupa docelowa: osoby szukające alternatywy dla psychologów i znajomych

Realizacja:

  • Strona www + prowadzenie fanpage’a na facebooku
  • Zainstalowanie systemu płatności oraz kalendarza do rezerwacji
  • Strona www ma być przejrzysta i sympatyczna, żeby zachęcić ludzi do otwierania się, szukania kontaktu i umawiania spotkań poprzez wbudowany kalendarz, system rezerwacji i płatności.
Scrolling Image Frame

Klient: GAYATRI

(Przedsiębiorczyni z dwiema niszami: kuchnia wegetariańska i fotografia kulinarna)

www.gayatri.pl

 

 

Cel: Stworzenie marki osobistej „Mobilna i Holistyczna kucharka wegetariańska”. Określenie grupy odbiorców, wyłonienie esencji firmy i uplasowanie na rynku.

Produkt: strona www, materiały marketingowe

Grupa docelowa: właściciele ośrodków wypoczynkowych, nauczyciele jogi, organizatorzy pobytów prozdrowotnych

Realizacja:

  • Przygotowanie pełnego konceptu biznesowego: strona www + treści
  • Współpraca z grafikiem i programistą
  • Strona www ma być przejrzysta, atrakcyjna graficznie i wartościowa contentowo – ma w pełni informować o usłudze, ale nie przytłaczać nadmiarem treści.
  • Przedstawienie mocnych stron z podkreśleniem profesjonalizmu, by pokazać nie tylko znajomość swojego fachu ale też mocną stronę przedsiębiorczą.
Scrolling Image Frame

Klient: EkoTerapie

(Gabinet terapii naturalnych)

www.ekoterapie.pl

 

 

Cel: Rebranding. EkoMed (gabinet promujący badanie na pasożyty w organizmie) przeszedł metamorfozę marki na EkoTerapie (gabinet stosujący terapie naturalne, holistyczną psychologię, diagnozę organizmu oraz dalsze prowadzenie pacjenta).

Produkt: strona www, materiały marketingowe, claim firmy, hasła reklamowe

Grupa docelowa: świadome matki chcące leczyć swoje dziecko i/lub rodzinę w sposób naturalny i bez chemii, osoby interesujące się zdrowym stylem życia, ekologią, medytacją i rozwojem osobistym.

Realizacja:

  • Przygotowanie pełnego konceptu biznesowego: strona www + treści
  • Metamorfoza firmy z EkoMed na EkoTerapie (w tym kolory, logo, tagline)
  • Poszerzenie oferty i ukazanie pełnego spectrum możliwości gabinetu z naciskiem na specjalizację i doświadczenie terapeutki.
Scrolling Image Frame

Klient: Siódme Poty

(Trenerzy osobiści pracujący z klientem indywidualnym i biznesowym)

www.siodmepoty.pl

 

 

Cel: Stworzenie marki. Przystosowanie oferty pod różne potrzeby odbiorców B2B oraz B2C.

Produkt: strona www, materiały marketingowe, claim firmy, hasła reklamowe

Grupa docelowa: Klient biznesowy: kadra zarządzająca w dużych przedsiębiorstwach. Klient indywidualny: pasjonaci zdrowego stylu życia & pary.

Realizacja:

  • Przygotowanie pełnego konceptu biznesowego: strona www + treści
  • Współpraca z grafikiem i programistą
  • Strona www ma jasno poprowadzić klienta biznesowego oraz indywidualnego dwiema osobnymi ścieżkami. Ma być nowoczesna i konkretna, nie przytłaczać treścią i wbić się w trend „healthy” w firmach dbających o work/life balance pracownika.
  • Oferta dla klienta indywidualnego ma zachęcać przystępnością, rozmaitością treningów oraz możliwością treningów oraz masaży w domu.
Scrolling Image Frame

Klient: Targi Organikum

(Targi psychologiczno-ekologiczne)
www.targiorganikum.pl

 

 

Cel: Przygotowanie pełnego wydarzenia dla 5000+ ludzi pod kątem merytorycznym i graficznym

Produkt: Wymyślenie nazwy wydarzenia, zakup domeny, pełny koncept strony www wraz z treścią

Grupa docelowa: osoby 18 – 45 lat interesujące się rozwojem osobistym i holistycznym podejściem do człowieka (ekologia, naturalne sposoby powrotu do zdrowia, psychologia, joga, weganizm, wegetarianizm)

Realizacja:

  • Przygotowanie pełnego konceptu biznesowego: strona www + treści + logo
  • Współpraca z grafikiem i programistą
  • Ustalenie grupy docelowej
  • Przygotowanie tekstów wyróżniających wydarzenie spośród innych podobnych w dziedzinie rozwoju osobistego
  • Przygotowanie konceptu „Kraina Spokoju” – miejsca, w którym będzie można wypocząć na hamakach pomimo hałasu i ruchu.
Scrolling Image Frame

Klient: Soul Travel

(Ekskluzywna agencja podróżnicza Fair Travel specjalizująca się w fotoekspedycjach i wyprawach Concierge)
www.soultravel.pl

 

 

Cel: Wyłuskanie esencji firmy z podkreśleniem najistotniejszych walorów, tj. indywidualne podejście do klienta, fair travel i poznanie.

Produkt: Tagline firmy, treść na stronę www, bio, ulotka

Grupa docelowa: Pasjonaci podróży nieturystycznych, biznesmeni ceniący sobie spokój, znaczenie i indywidualne podejście, pasjonaci fotoekspedycji.

Realizacja:

  • Przygotowanie ulotki na targi turystyczne w taki sposób, by zawrzeć esencję na małej ilości przestrzeni i odróżnić się od konkurencji.
  • Tagline podkreślający unikalność działalności klienta i ukazujący skupienie na odbiorcy.
  • Wyłuskanie esencji z dostarczonych materiałów by jak najtrafniej i najszybciej przedstawić ofertę odbiorcom.

PREZENTACJA PRODUKTU

Scrolling Image Frame

Klient: Ziarno do Ziarna

(Sklep internetowy z własną palarnią kawy speciality oraz kawiarenką w Warszawie „Proces Kawki”)

www.ziarnodoziarna.pl

 

 

Cel: Dodanie polotu produktom i zestawom poprzez ubranie w odpowiednie słowa

Produkt: różne rodzaje kaw z całego świata oraz zestawy prezentowe

Grupa docelowa: smakosze i koneserzy kawy, B2C oraz B2B

Realizacja:

  • Indywidualne opisy kaw w nawiązaniu do ich smaków i stopnia wypalenia
  • Podział kaw pod kątem odpowiedniej grupy odbiorców (kobiety, mężczyźni, koneserzy, zaczynający swą przygodę z kawą).

Klient: Sofa Room

(Producent ekskluzywnych narożników)
www.sofaroom.pl

 

 

Cel: Dodanie życia produktom, uwzględniając indywidualne potrzeby klienta. Ulepszenie Bio producenta, claim firmy

Produkt: Katalog produktowy sof i narożników

Grupa docelowa: Właściciele kancelarii i prestiżowych biur ceniących sobie jakość i styl oraz osoby prywatne z przestrzennymi pomieszczeniami.

Realizacja:

  • Przygotowanie pełnych tekstów dla całej gamy produktów (narożniki, fotele, podnóżki) z uwzględnieniem języka, którym posługuje się grupa odbiorców oraz ukazanie znajomości potrzeb klientów przez producenta.
Scrolling Image Frame

ARTYKUŁY

Scrolling Image Frame
Scrolling Image Frame
Scrolling Image Frame
Scrolling Image Frame
Scrolling Image Frame

PŁYTY

Scrolling Image Frame
Scrolling Image Frame

Jeśli wolisz porozmawiać, zostaw swoje dane: