Cel: Stworzenie strony internetowej, która będzie zachęcać do zapisów na sesje uzdrawiania szamańskiego
Grupa docelowa: Osoby poszukujące ścieżki rozwoju osobistego i/lub uzdrowienia
Realizacja:
Przygotowanie pełnego konceptu: strona www + grafika.
Cel: Stworzenie strony www/bloga dla pasjonatów czekolady i kakao
Grupa docelowa: Pasjonaci kakao i zdrowego odżywiania
Realizacja:
Przygotowanie pełnego konceptu: strona www + grafika + blog + bezpieczne płatności (sklep)
Cel: Stworzenie strony www wizerunkowo-sprzedażowej
dla Akademii Reiki
Grupa docelowa: Pasjonaci zdrowia i medycyny niekonwencjonalnej, szukający sesji uzdrawiania dla siebie, a także nowego zawodu
Realizacja:
Przygotowanie tekstów z ofertą dla klientów indywidualnych (szukających sesji dla siebie) oraz dla klientów szukających nowych kwalifikacji (która przygotuje ich do otwarcia i prowadzenia własnej praktyki).
Cel: Stworzenie strony internetowej oraz sklepu internetowego dla restauracji
Produkt: strona www
Grupa docelowa: B2C: pasjonaci dobrego, tradycyjnego jedzenia, osoby robiące zapas pożywienia, żony i matki, studenci; B2B: hotele, restauracje, szkoły, inne lokale gastronomiczne.
Realizacja:
Przygotowanie pełnego konceptu: strona www + hasła reklamowe + bezpieczne płatności + łatwe zamawianie.
Strona www ma być przystępna, ale odzwierciedlać tradycyjność potraw.
Cel: Stworzenie spójnego konceptu nauczycieli jogi.
Produkt: strona www (teksty & grafika)
Grupa docelowa: osoby zainteresowane rozwojem duchowym oraz jogą.
Realizacja:
Przygotowanie ciekawej strony z konkretnym podziałem na lekcje medytacji, jogi oraz ceremonii kakao.
Cel: Stworzenie pełnego konceptu biznesowego (blog podróżniczy & sesje coachingu)
Produkt: strona www (teksty & grafika)
Grupa docelowa: podróżnicy łączący podróże z rozwojem osobistym
Realizacja:
Przygotowanie ciekawej strony z konkretnym podziałem na podróże i rozwój osobisty.
(Apartamenty wypoczynkowe w Karpaczu, woj. dolnośląskie)
www.zlotakaczka.zgorzelec.pl
Cel: Stworzenie strony internetowej dla lokalnej restauracji z hotelikiem
Produkt: strona www
Grupa docelowa: podróżnicy i koneserzy historii oraz sztuki; osoby łączące pracę z wypoczynkiem
Realizacja:
Przygotowanie prostej i przystępnej strony www.
(Apartamenty wypoczynkowe w Karpaczu, woj. dolnośląskie)
www.apartlunaria.pl
Cel: Stworzenie strony internetowej kameralnych apartamentów wakacyjnych.
Zaprezentowanie miejsca jako klimatycznego uzdrowiska z duszą dla koneserów miejsc niszowych
Produkt: strona www
Grupa docelowa: osoby ceniące spokój, ciszę i niesztampowy wypoczynek
Realizacja:
(Gabinet Medycyny Chińskiej ze specjalizacją akupunktura)
www.olgabaran.pl
Cel: Stworzenie strony internetowej landing page prestiżowego gabinetu medycyny naturalnej.
Wyłuskanie esencji firmy i odróżnienie terapeutki wśród akupunkturzystów jej podejściem do leczenia.
Produkt: strona www, google ads, wizytówki
Grupa docelowa: osoby szukające alternatywnych form leczenia
Realizacja:
(Serwis przyjaźni online; alternatywa dla gabinetu psychologicznego)
www.wirtualnakumpela.pl/
Cel: Stworzenie responsywnej strony internetowej wraz ze sklepem i kalendarzem do umawiania spotkań online
Produkt: strona www, ulotki
Grupa docelowa: osoby szukające alternatywy dla psychologów i znajomych
Realizacja:
(Przedsiębiorczyni z dwiema niszami: kuchnia wegetariańska i fotografia kulinarna)
Cel: Stworzenie marki osobistej „Mobilna i Holistyczna kucharka wegetariańska”. Określenie grupy odbiorców, wyłonienie esencji firmy i uplasowanie na rynku.
Produkt: strona www, materiały marketingowe
Grupa docelowa: właściciele ośrodków wypoczynkowych, nauczyciele jogi, organizatorzy pobytów prozdrowotnych
Realizacja:
Cel: Stworzenie opisów produktów oraz BIO firmy
Grupa docelowa: Osoby szukające wykończeń premium dla swoich domów i tarasów
Realizacja:
Opisy produktów: żaluzje, pergole, moskitiery, dachy lamelowe i tkaninowe oraz “O nas”.
(Gabinet terapii naturalnych)
Cel: Rebranding. EkoMed (gabinet promujący badanie na pasożyty w organizmie) przeszedł metamorfozę marki na EkoTerapie (gabinet stosujący terapie naturalne, holistyczną psychologię, diagnozę organizmu oraz dalsze prowadzenie pacjenta).
Produkt: strona www, materiały marketingowe, claim firmy, hasła reklamowe
Grupa docelowa: świadome matki chcące leczyć swoje dziecko i/lub rodzinę w sposób naturalny i bez chemii, osoby interesujące się zdrowym stylem życia, ekologią, medytacją i rozwojem osobistym.
Realizacja:
(Trenerzy osobiści pracujący z klientem indywidualnym i biznesowym)
Cel: Stworzenie marki. Przystosowanie oferty pod różne potrzeby odbiorców B2B oraz B2C.
Produkt: strona www, materiały marketingowe, claim firmy, hasła reklamowe
Grupa docelowa: Klient biznesowy: kadra zarządzająca w dużych przedsiębiorstwach. Klient indywidualny: pasjonaci zdrowego stylu życia & pary.
Realizacja:
(Targi psychologiczno-ekologiczne)
www.targiorganikum.pl
Cel: Przygotowanie pełnego wydarzenia dla 5000+ ludzi pod kątem merytorycznym i graficznym
Produkt: Wymyślenie nazwy wydarzenia, zakup domeny, pełny koncept strony www wraz z treścią
Grupa docelowa: osoby 18 – 45 lat interesujące się rozwojem osobistym i holistycznym podejściem do człowieka (ekologia, naturalne sposoby powrotu do zdrowia, psychologia, joga, weganizm, wegetarianizm)
Realizacja:
(Ekskluzywna agencja podróżnicza Fair Travel specjalizująca się w fotoekspedycjach i wyprawach Concierge)
www.soultravel.pl
Cel: Wyłuskanie esencji firmy z podkreśleniem najistotniejszych walorów, tj. indywidualne podejście do klienta, fair travel i poznanie.
Produkt: Tagline firmy, treść na stronę www, bio, ulotka
Grupa docelowa: Pasjonaci podróży nieturystycznych, biznesmeni ceniący sobie spokój, znaczenie i indywidualne podejście, pasjonaci fotoekspedycji.
Realizacja:
(Sklep internetowy z własną palarnią kawy speciality oraz kawiarenką w Warszawie „Proces Kawki”)
Cel: Dodanie polotu produktom i zestawom poprzez ubranie w odpowiednie słowa
Produkt: różne rodzaje kaw z całego świata oraz zestawy prezentowe
Grupa docelowa: smakosze i koneserzy kawy, B2C oraz B2B
Realizacja:
(Producent ekskluzywnych narożników)
www.sofaroom.pl
Cel: Dodanie życia produktom, uwzględniając indywidualne potrzeby klienta. Ulepszenie Bio producenta, claim firmy
Produkt: Katalog produktowy sof i narożników
Grupa docelowa: Właściciele kancelarii i prestiżowych biur ceniących sobie jakość i styl oraz osoby prywatne z przestrzennymi pomieszczeniami.
Realizacja: